  • Data: 2022-01-31 14:29:32
    Temat: Re: unijne kary
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2022 o 13:32, Olin pisze:

    > Tych PRL-i chyba było kilka i my akurat żyliśmy w zupełnie innych.

    Tak? To w Twoim PRL-u nie było darmowych wczasów, płatnych miesięcznych
    urlopów, bezpłatnej służby zdrowia, pracy dostosowanej do kwalifikacji,
    przedszkoli, żłobków, dostępu do kultury. tzn. tanich kin, teatrów etc...
    A bardziej ogólnie, czy nie mieliśmy silnej armii, rozwiniętego
    przemysłu, własnego rybołówstwa dalekomorskiego?
    Nie produkowaliśmy samochodów, motocykli, rowerów?

    No to gdzie byłeś, że tego nie miałeś?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: