  • Data: 2007-09-10 12:34:50
    Temat: Re: umowa zlecenie i zabezpieczenie przed zmiana pracy?
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DjAvX" <n...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:fc3cve$5kk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > czy majac umowe zlecenie na czas nieokreslony moj pracodawca moze w
    > jakichs sposob zapiskiem w tej umowie zaznaczyc ze nie moge zmienic pracy
    > przez jakistam okres czasu ? Albo jakims zapiskiem o tajemnicy firmy
    > wymusic na mnie prace w innej branzy ?
    > --
    > Pozdrawiam
    > DjAvX

    witam

    wszelkie zmiany w umowie cywilnoprawnej, takiej jak np. umowa zlecenia,
    wymagają zgodnej woli obu stron; jeżeli zatem zleceniodawca proponuje ci
    jakieś dodatkowe zapisy do umowy, w szczególności obowiązki, to musisz na to
    wyrazić zgodę; a zgoda ta to nic innego jak pod sporządzonym egzemplarzem
    aneksu do umowy (zwał jak zwał) składasz swój własnoręczny podpis; jeżeli
    nie godzisz się na zmianę, zmiany do umowy nie wchodzą i nie mogą wejść na
    mocy jednostronnego oświadczenia woli zleceniodawcy

    forma takiej zmiany - taka, jak pierwotna umowa zlecenia;

    swoja droga warto by zainteresować twoja sprawa PIP - być może w
    rzeczywistości stosunek prawny łączący ciebie ze zleceniodawcą to nie umowa
    zlecenia, a umowa o pracę

    pzdr