  • Data: 2007-09-27 20:38:23
    Temat: Re: umowa zlecenie i okres jej wypowiedzenia
    Od: "DjAvX" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moze przyblize wam troche moja umowe,

    nazywa sie toto "Kontrakt o uslugi informatyczne (na warunkach umowy
    zlecenia)"
    wazniejsze paragrafy:

    2. Zleceniobiorca zobowiazuje sie do :
    a: obslugi administracja serwerow
    b: programowania systemu sprzedazy

    5:
    1. Umowa moze zostac rozwiazana w kazdym czasie za porozumieniem stron.
    2. Umowa moze zostac rozwiazana przez Zleceniodawce z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia wynaszacego 14 dni.
    3. Umowa moze zostac rozwiazana przez Zleceniobiorce z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia wynaszacego jeden miesiac.
    4. W razie razacego niewywiazania sie ktorejkolwiek ze stron z warunkow
    umowy, druga strona moze rozwiazac umowe bez zachowania okresu
    wypowiedzenia.

    7.
    Zleceniobiorca oswiadcza iz jest swiadomy ze do niniejszej umowy
    zastosowanie maja przepisy kodeksu cywilnego i inne przepisy dotyczace
    zlecenia.

    9 Zleceniobiorca sam organizuje i kieruje swoja praca w szczegulnosci sam
    decyduje o czasie i sposobie wykonywania umowy

    #####

    Nazwazniejsze co mnie interesuje to czy rozwiazanie tej umowy moze nastapic
    w srodku miesiaca? czyli np wypowiadam ja 15 i wykonuje zlecenie do 15
    kolejnego miesiaca (zachowujac ten miesiac)

    I kolejne pytanie czy w zwiazku z paragrafem 9 moge wykonywac ta prace
    zdalnie czy musze byc w siedzibie firmy?

    Z gory dzieki za odpowiedzi ;)

    --
    DjAvX