    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa z Tele2
    Date: Fri, 19 May 2006 19:06:45 +0200

    Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:e4ko43$f1n$1@news.interia.pl...
    > mam umowę z Tele2 od 2 lat o której nic nie wiedziałem, a podpisała ją
    > osoba z rodziny bez mojej wiedzy, do tej pory nie przychodziły żadne
    > rachunki i takie tam, a dziś dostałem 1 raz rachunek mi może nie nie
    > dzwoniłem przez ich numery, i teraz mam pytanie, czy mam opłacić tą
    > złodziejską fakturę, i jak zrezygnować z umowy z Tele2 ?? czy ktoś miał
    > podobny problem ?? za info, dzięki.

    Jeśli nie ty ją podpisywałeś, a ktoś Twoim nazwiskiem, to powiadom
    operatora, że nie podpisywałeś tej umowy i nie jest dla Ciebie wiążąca.
    Zapłać za rozmowy, jeśli były i finito.
    A dzwonić to zapewne dzwoniłeś przez ich numery, bo zazwyczaj podpisanie
    umowy wiązało się ze zleceniem stałej preselekcji na tego operatora.