  • 1. Data: 2006-05-19 15:35:43
    Temat: umowa z Tele2
    Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>

    mam umowę z Tele2 od 2 lat o której nic nie wiedziałem, a podpisała ją
    osoba z rodziny bez mojej wiedzy, do tej pory nie przychodziły żadne
    rachunki i takie tam, a dziś dostałem 1 raz rachunek mi może nie nie
    dzwoniłem przez ich numery, i teraz mam pytanie, czy mam opłacić tą
    złodziejską fakturę, i jak zrezygnować z umowy z Tele2 ?? czy ktoś miał
    podobny problem ?? za info, dzięki.

  • 2. Data: 2006-05-19 17:04:23
    Temat: Re: umowa z Tele2
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Gupik napisał(a):
> [...]
    > dzwoniłem przez ich numery, i teraz mam pytanie, czy mam opłacić tą
    > złodziejską fakturę, i jak zrezygnować z umowy z Tele2 ?? czy ktoś miał

    Skoro jej nie podpisywałeś, to nie masz umowy. Więc nie ma problemu.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-05-19 17:06:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzwoniłem przez ich numery, i teraz mam pytanie, czy mam opłacić tą
    > złodziejską fakturę, i jak zrezygnować z umowy z Tele2 ?? czy ktoś miał

    Jeśli nie ty ją podpisywałeś, a ktoś Twoim nazwiskiem, to powiadom
    operatora, że nie podpisywałeś tej umowy i nie jest dla Ciebie wiążąca.
    Zapłać za rozmowy, jeśli były i finito.
    A dzwonić to zapewne dzwoniłeś przez ich numery, bo zazwyczaj podpisanie
    umowy wiązało się ze zleceniem stałej preselekcji na tego operatora.

  • 4. Data: 2006-05-19 17:08:25
    Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>

    > Skoro jej nie podpisywałeś, to nie masz umowy. Więc nie ma problemu.

    no dobra, ale tą fakturę co teraz przyszła to trza opłacić ?? [33 zł z
    groszamy, ] czy jak ??

  • 5. Data: 2006-05-19 17:21:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > no dobra, ale tą fakturę co teraz przyszła to trza opłacić ?? [33 zł z
    > groszamy, ] czy jak ??

    A jak mogą żądać pieniędzy, skoro ty z nimi nic nie podpisywałeś ?

  • 6. Data: 2006-05-19 17:24:26
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał w wiadomości

    > no dobra, ale tą fakturę co teraz przyszła to trza opłacić ?? [33 zł z
    > groszamy, ] czy jak ??

    Jezu jakie te ludzi som ....
    Umowa o telefon byla na ciebie ? Jesli tak, to ktos z twojej rodziny zawartl
    'umowe' która jest NIEWAZNA. takoz i plynace z niej zobowiazania = faktury.
    Czy to tak trudno zrozumiec ?????????

    Chyba, ze umowa nie byla na ciebie ? Bo skoro tak - TO NIE TWOJ PROBLEM.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2006-05-19 17:25:19
    Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>

    > A jak mogą żądać pieniędzy, skoro ty z nimi nic nie podpisywałeś ?

    nie wiem nawet, a może oni po prostu chcą wyłudzić ??, oni robią takie
    cyrki ??

  • 8. Data: 2006-05-19 17:29:06
    Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>

> [...]
    > Czy to tak trudno zrozumiec ?????????
    >
    > Chyba, ze umowa nie byla na ciebie ? Bo skoro tak - TO NIE TWOJ PROBLEM.

    tak, umowa z T.P S.A jest na mnie, na tej fakturze od Tele2 też jest
    moje nazwisko,

  • 9. Data: 2006-05-19 19:07:22
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    > tak, umowa z T.P S.A jest na mnie, na tej fakturze od Tele2 też jest moje
    > nazwisko,

    Ale nie twój podpis. A nikogo nie upowazniales do podpisywania w swoim
    imieniu i Tele2 takim upowaznieniem NIE dysponuje. Ich 'umowa' jest
    nieważna.
    Chyba, że ktoś z twojej rodziny PODROBIŁ twój podpis. To już podpada pod
    zupełnie inne paragrafy ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2006-05-19 19:49:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Gupik napisał(a):

    > no dobra, ale tą fakturę co teraz przyszła to trza opłacić ?? [33 zł z
    > groszamy, ] czy jak ??

    Podstawą do zapłaty jest umowa. Nie ma umowy, nie ma konieczności zapłaty.

    p. m.