  • Data: 2006-07-26 08:28:03
    Temat: Re: umowa uzytkowania mieszkania
    Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jeszcze jedno, jak tam dodac stosowny zapis dotyczacy reprezentowania
    mojego taty we wszystkich sprawach wszelakich zwiazanych z mieszkaniem?
    Rozumiem ze umowa bylaby notarialna, ale to nie problem.
    Chodzi o to, zeby moj glos na zebraniu wspolnikow byl tak samo wazny jak
    taty, bym w tym mieszkaniu mogla zalozyc telefon, by w spoldzielni mi dali
    klucz do furtki itp.
    pomozecie mi troszeczke?:)
    MadziaK