  • Data: 2009-04-26 18:09:07
    Temat: Re: umowa ustna
    Od: Guliwer <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gt26q8$40c$1@news.onet.pl Guliwer <e...@p...onet.pl>

    > Potraktować jako lekcję życia i zmądrzeć.
    > Nigdy nic na gębę, dyktafon/kamera twoimi przyjaciółmi.
    > Taki lajf...

    Tego się obawiałem :( ,rozumiem że i świadek jej zawarcia niewiele pomoże.
    Z drugiej strony dziwię się bankowi , to były rozsądne warunki dla obu
    stron . Bank zna moją sytuację i wie że z egzekucją komorniczą to będzie
    musiał się ustawić kolejkę , niemałą , a ściąganie potrwa latami
    Przykro , no ale jak pisałeś - taki lajf
    Dzięki i pozdrawiam