  • Data: 2006-08-03 11:28:59
    Temat: Re: umowa uslugi nie dotrzymanie warunkow
    Od: "rrr" <p...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Proponuję wprowadzic karę umowną.
    Proszę pamiętac o przepisach prawa autroskiego dotyczących zatrzymania
    zaliczki przez twórce, nawet w przyapdku odstąpienia od umowy. Dlatego też
    nie dawałbym zaliczek.
    Nalezy również wprowadzić procedurę przyjecia dzieła, testowanie, protokół
    odbioru itp. Zapłata nastepuje po przyjeciu dzieła.
    Mozna sie w umowie zabezpieczyć na wypadek zwłoki w realziacji umowy.
    Pozdrawiam,
    Romek Bieda