  • Data: 2006-08-03 19:56:35
    Temat: Re: umowa uslugi nie dotrzymanie warunkow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Aug 2006, dEXTER wrote:

    > W sumie jako Wykonawca, nie zabardzo jestem sklonny placic 100%
    > zadeklarowanej przez Zleceniodawce zaplaty za ten projekt.

    Mi wychodzi że jesteś po drugiej stronie barykady, licząc od tej po
    której ustawili Cię poprzednicy ;)
    Rozumiem że Zamawiający (a nie zleceniodawca) proponuje ci ;) karę
    umowną w wysokości 100% wynagrodzenia za niedotrzymanie terminu,
    czyli jeśli zrobisz ale nie na czas to nie dostaniesz nic (ale
    zapłacisz podatek :>) a jak nie zrobisz wcale to masz zapłacić
    tyle ile miałeś zarobić?
    No cóż. Propozycja... jak każda inna ;)

    > Jak ugryzc temat?

    Wedle uznania. To TY musisz ocenić czy się opłaca, i czy zamawiający
    płaci tyle że ma prawo wymagać. Tudzież czy zapewnisz "obsługę awaryjną"
    czy w umowie wyłączycie odpowiedzialność w razie "siły wyższej
    i istotnych przeszkód osobistych" czy jakoś tak - na wypadek jakbyś
    musiał np. leczyć się w szpitalu czy co.

    pozdrowienia, Gotfryd