  • Data: 2008-06-30 18:27:06
    Temat: Re: umowa o dzielo a bezrobocie
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 30 Jun 2008 18:38:05 +0200, nowy140 napisał(a):

    > czy jako bezrobotny i jednoczesnie podpisujacy umowe o dzielo na kwote 1500
    > PLN musze to zglaszac?
    > Z googlania wynika ze tak, przy czym trace jednoczesnie wszystko co wiaze
    > sie z statusem bezrobotnego.
    > Pytam sie Was wiec inaczej:
    > Jaka jest szansa ze UP wyczai ze taka umowa miala miejsce jesli nie bede ich
    > o tym informowac?
    > co mi moga zrobic jesli jedna sie polapia?

    Umowę o dzieło będziesz musiał rozliczyć, podobnie jak domniemane dochody
    (zasiłek). W US pracują ludzie mocno przeciętni, ale raczej się połapią...
    Do tego są różne kontrole itd. między urzędami, generalnie śliski temat.
    Podpisz sobie tą umowę na kilka dni, wyrejestruj się i zarejestruj
    ponownie. Głupie, ale tak będzie bezpiecznie, za 1,5k ja bym tyłka nie
    nadstawiał.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net