  • Data: 2008-07-05 21:53:14
    Temat: Re: umowa o dzielo a bezrobocie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jun 2008, nowy140 wrote:

    > Jaka jest szansa ze UP wyczai ze taka umowa miala miejsce jesli nie bede ich
    > o tym informowac?
    > co mi moga zrobic jesli jedna sie polapia?

    Niemal na pewno podpisywałeś kwit ze "...oświadcza że zna przepisy karne
    i karnoskarbowe" czy jakoś tak. Niewykluczone, że coś w tym stylu jest
    na kwitach z wypłatami (jest?)
    Jak Ci pasuje:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-karny-1_2_1
    44.html
    +++
    Art. 272
    Kto wyłudza poœwiadczenie nieprawdy przez podstępne wprowadzenie w błšd
    funkcjonariusza publicznego lub innej osoby upoważnionej do wystawienia
    dokumentu,

    podlega karze pozbawienia wolnoœci do lat 3.
    Art. 297
    § 1. Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego[...]
    ---

    :)

    pzdr, Gotfryd