  • Data: 2002-09-15 08:03:47
    Temat: Re: umowa notarialna na zakup nieruchomosci
    Od: "bubu" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik TU <u...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:am03gr$88q$...@f...man.torun.pl...
    > Czy w umowie sprzedazy nieruchomosci sporzadzanej u notariusza mozna
    > zastrzec, że brak wpłaty w określonym terminie (np. tygodnia/miesiaca)
    > strony będa uznawać za odstąpienie od umowy?
    > TIA
    > Pozdrawiam TU

    Idż do biura notarialnego i zapytaj notariusza tak jakbyś już umawiał się na
    konkretny termin spisania umowy bo stawiasz pytanie b. ważne.
    Ja spisując umowę u notariusza miałem cały akt spisany na gotowo
    bez podpisów miałem uzgodnione , że podpisy złoży sprzedający i kupujący
    gdy dostarczę na ręce notariusza dowód przelewu bankowego z wpisaną przez
    bank treścią na przelewie komu i za co jest przelew.Wtedy dopiero
    zostały złożone podpisy i pieczątka notariusza na oryginale.Jak podpiszesz
    bez pieniędzy w ręku , nabywca już za 5 minut ,po wyjściu od notariusza
    idzie do banku po kredyt dając legalnie pod zastaw twój dom,
    mimo że pieniędzy nie zapłacił.A jak nie zapłaci?
    Jak chcesz to notariusz każdą niekorzystną dla ciebie umowę podpisze
    (znam taki przypadek) a ty zostaniesz z ręką w nocniku.
    Ja nie podpisywałbym takiej ,warunkowej umowy.Najpierw pieniądze a dopiero
    podpis. Bo możesz płakać.