  • Data: 2012-02-03 00:34:36
    Temat: Re: umowa najmu - wielu najemców
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/2/2012 6:05 PM, Moon wrote:

    > o jezu... a jak się spali dom?
    > piętrzysz hipotetyczne problemy.

    wcale nie takie hipotetyczne.

    > jak się nie wyprowadzą, to wystąpisz o eksmisję.

    owszem, za rok za dwa wygrasz.

    > nie są to na ogół jacyś starcy, a nawet nie są zameldowani na stałe, nie
    > będzie kłopotów.

    juz nie pamietam czy to wrocław czy gdansk, ale sprawa była.
    Dziekan rady adwokackiej przegrał sprawę ze studentem, ktory postanowił
    się postawić. Łącznie z tym, że dziekanowi się dostało z kodeksu karnego
    za wsadzenie nogi między drzwi kiedy student chciał je zamknąć.

    > no i cały czas masz roszczenie o niezapłacony czynsz, do czasu eksmisji.

    no masz, ale kasy nie masz. przynajmniej na razie.