  • Data: 2011-03-05 23:09:10
    Temat: Re: umowa na czas określony - czy to dobrze :p
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ikrugt$q0j$1@node2.news.atman.pl...
    > Czy macie jakieś złe doświadczenia z umową o pracę na czas określony?
    > (Konkretnie chodzi o opcję powyżej pół roku (tu kilka lat, stąd
    > 'refleksja'), co ma znaczenie w przepisach w wględem wymawiania). Jeszcze
    > nie wiem nieststy, czy jest tam klauzula o wymówieniu - zanim zobaczę (nie
    > chce o to pytać zawczasu) chcę rozpoznać ewnetualne kwetsie które nie
    > koniecznie wynikają z samej lektury przepisów, tylko z praktyki. Dzięki z
    > góry (mam nadzieję że nie będzie żadnej odpowiedzi :D).

    Tam gdzie pracuję stosują umowę na czas określony jedynie :)
    Jak trzecia umowa, to miesiąc na bruk i znowu od początku,
    A okres wypowiedzenia dwa tygodnie.

    Broń obosieczna.
    Za dwa tygodnie jestem wolny.
    Gorzej jak koniec 10 letniej umowy
    na czas określony wypada w pobliżu wieku emerytalnego...

    Mieliśmy też wypadki zwolnienia "dyscyplinarnego" aby na złośc było.

    Polecam jednako lekturę prawa pracy.

    Feromon