  • Data: 2014-01-10 04:47:48
    Temat: Re: umowa kupna sprzedaży
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com wrote:
    > witam wszystkich mam taki problem pierwszy właściciel sprzedał drugiemu i ten drugu
    właściciel nie przerejestrował go na siebie a ja jestem 3 właścicielem i ja spisałem
    umowę z drugim właścicielem miałem zatrzymany dowód i w starostwie nie chcą mi wydać
    dowodu bo nie mam pierwszej umowy kupna sprzedaży z pierwszym a drugim mam kontakt do
    drugiego właściciela ten drugi mi powiedział ze zgubił gdzieś tą umowę z pierwszym
    zadzwoniłem do pierwszego właściciela i poprosiłem ich żeby spisali na nowo umowę
    kupna a one mi odpowiedziały ze nie mają czasu na spisanie nowej umowy a w dowodzie
    jest cały czas pierwszy właściciel proszę was o pomoc

    po 30 latach mozesz wystąpić o zasiedzenie :)