  • Data: 2014-01-10 22:52:02
    Temat: Re: umowa kupna sprzedaży
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:52d066df$0$2368$65785112@news.neostrada.pl...
    > W takim razie mam pytanie:
    > mam od 20 lat po teściu motorower (rok prod 1958) i za cholerę nie mogę go
    > zarejestrować, bo przepadł dowód rejestracyjny, a wydz. komunikacji, gdzie
    > był zarejestrowany oddał archiwum na makulaturę.
    > Czyżby też została mi z tego wieczna nieruchomość? ;-)
    > Jacek

    Da sie zarejestrowac
    troche jest kombinacji ale da sie
    umowa z tesciem na zakup ramy
    reszta to czesci zamienne
    dokladasz oswiadczenie ze zrekonstruowales cala reszte czesciami zamiennymi
    ale jak to u nas co urzad to inne prawo
    dopytac u jakiegos fajnego urzednika i sprawa do przepchniecia.
    w Olsztynie poszedlem spytalem
    pani mi powiedziala ze umowa na zakup nadwozia i opis co dolozylem i
    przeszlo
    Alfa Romeo Veloce Spider z 1982 roku
    i dalo sie

    Andrzej