  • Data: 2005-04-08 18:46:14
    Temat: Re: udostepninie dyskow
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d35t07$p8m$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli by w wypadku pytającego tak było (bo o tym nie pomyślałem, że
    > polecenie może pochodzić od osoby nieuprawnionej), to ja na jego miejscu
    > powiadomił bym swojego przełożonego o tym, że od innej osoby otrzymałem
    > polecenie i oczekiwał na jego potwierdzenie przez tego przełożonego.
    > Niech to uzgodnią między sobą. Po za wkładać palce między drzwi a
    > framugę.

    No i nalezaloby uwzglednic czy informatyk, ktory otrzymal polecenie ma
    przelożonego pomiedzy dyrektorem a soba. Z tresci wynika, ze nie ma, wiec
    zasadnym byloby poproszenie o pisemna dyspozycje, co w konsekwencji
    spowoduje przeniesienie odpowiedzialnosci na dyrektora. Oczywiscie najlepiej
    byloby poinformowac rowniez pisemnie dyrektora (jak proponuje Robert
    Tomasik) o zagrozeniach aby nie mogl tlumaczyc sie ze nie wiedzial...
    Zalecalbym daleko idaca ostroznisc i takt w postepowaniu.
    Pozdrawiam Maver