  • Data: 2004-11-06 18:01:58
    Temat: Re: uczucia religijne
    Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Gębczak" wrote:

    > W kwestii prawa sąd jest wiekszym autorytetem niz Ty i skoro korzysta z
    > owego przepisu, oznacza to ze przepis owy jest jednak mozliwy do uzycia w
    > podobnych sprawach. Dlatego tez zamieszczanie owych obrazow na stronie
    > rowniez jest przestepstwem. Poki prawo jest jakie jest, takiego typu czyny
    > sa jego naruszeniem.

    nie zrozumiales mnie, nie neguje istnienia zapisow prawa ani tez
    procesow z nim zwiazanych skoro juz jest, twierdze, ze stosowanie go
    prowadzi do absurdow z uwagi na wielce dowolna interpretacje co
    potwierdzaja ludzie obyci i obeznajomieni z prawem, a co do Nieznalskiej
    zdaje sie, ze na procesie doszlo do swego rodzaju teologizowania, nie od
    tego jest sad moim zdaniem, dlatego uwazam wzmiankowany zapis o obrazie
    za bardzo nietrafny, i wierz mi, nie jest to odosobniona opinia, co do
    wspomnianej przez ciebie strony to juz ktos ci pisal w tym watku, ze
    prywatna strona www nie jest miejscem publicznym a wprowadzanie
    ostrzezen postepujaca paranoja zwiazanaa znowuz z klerykizacja naszego
    zycia, rozejrzyj sie do jakich absurdow dochodzi jesli chodzi o
    wprowadzania religii do zycia codziennego, jutro byc moze ktos skieruje
    zawiadomienie o obrazie uczuc religijnych za pierdniecie w poblizu
    krzyza
    --
    No, to będę miał nauczkę.
    -- jeden facet gdy przywiązywali go do krzesła elektrycznego