    From: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uczucia religijne
    Date: Mon, 1 Nov 2004 21:01:15 +0100

    Użytkownik "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net> napisał w
    wiadomości news:2unhlhF2cv19gU1@uni-berlin.de...
    > Nie obchodzi mnie jak prawo jest respektowane. Obchodzi mnie co mowi KK w
    > tym fragmencie. To wszystko.

    Ku Klux Klan (KK K) mówi tylko o tym, że murzyni nie sa równi,

    > Widze ze lubisz trollowac bo tylko tak mozna nazwac ewidentne zaklamywanie
    > tego o co pytam , omijanie wlasciwego tematu i w dodatku mowienie
    calkowicie
    > nie na temat.

    Pytałeś o religię mówiłem o religii.
    Czemu myślisz, że nie na temat?

    > Pytalem jasno: Jak dokladnie KK przedstawia ten temat.

    Klux Klan? to nie wiem.

    > Nic nie pytalem o tym jak sie w Polsce prawa przestrzega , tymbardziej w
    USA - po co wiec o tym mowisz? Musisz sie wygadac, to nie grupie.

    A komu? drzewu? Portretowi blondyna-Jezusa? komu? policjantowi
    Piotrowskiemu?

    > Ja?
    > Ty zaczales swoje pseudoreligijne dywagacje.
    > Ja jedynie zadalem pytanie z prosba o doprecyzowanie artykulu z KK.

    Ale jak go możesz doprecyzować, kiedy te wartości zawarte w nim się
    zdezaktualizowały. np. szacunek wobec szalonego fanatyzmu muzułmańskiego.
    Czyli wartości religijnych Islamu. Jak obrażę uczucia religijne Bin Ladena
    to mnie będą ścigać z polskiego KK? weź się idź pieprznij w łeb jakimś
    drinkiem.

    > Sam sobie cos ubzdurales i jeszcze uznajesz to za prawde.
    > Dobra, mysl sobie jak chcesz - prawa wiec nie ma.
    > Ale kodeksy sa.

    I co z tego, że są? Dzieła Lenina też są w muzeach. Pisane mlekiem.

    > A mnie wlasnie interesuje co maja na mysli i ci co je
    > ustanowili. To wszystko.

    No to pytaj tak. Ci co ustanawiają prawo co macie na myśli niszcząc Naród
    Polski swoimi przepisami? Prawo i sprawiedliwość, czy współżycie w gangu i
    nienarażanie się gangsterom oraz politykom których gangsterzy dopuszczają do
    władzy, aby dla nich kradli?

    Zapluty Karzeł Reakcji