  • Data: 2004-11-01 21:22:46
    Temat: Re: uczucia religijne
    Od: "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net> szukaj wiadomości tego autora

    > Komentarz do KK. Mozna je znalezc w bibliotekach ( polecam ), w
    > ksiegarniach ( nie polecam, bo drogie ).

    Poszukam, aczkolwiek sam jestem w temacie niezorientowany.
    Czy jesli sam dysponujesz tymi materialmi to moglbys wstukac na grupe
    jedynie krotka definicje owych "uczuc religijnych"?

    > Charakteryzuja sie tym, ze maja
    > bardzo duzo stron ;)

    Jak wszystkie ksiazki o prawie :)

    --
    There are 10 types of people in the world;
    Those who understand binaries and those who don't

    Opinie tu przedstawione reprezentują jedynie mój prywatny pogląd i nie
    przedstawiają stanowiska organizacji z którymi jestem związany.
    Jakub Gębczak