  • Data: 2004-11-03 20:09:01
    Temat: Re: uczucia religijne
    Od: morituri <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jako osoba dyskutująca na grupie religijnej z imć Jakubem Gębczakiem
    zauważyłem że nie posuniemy się w dyskusji dalej bez dwóch odpowiedzi na
    dwa pytania

    pierwsze pytanie już zadane zostało tutaj

    drugie pytanie za pozwoleniem ogółu stawiam teraz ja:

    czy prawa człowieka których przestrzegania zobowiązał się nasz kraj, a z
    tego co się orientuję także prawo do wolności wypowiedzi, w tym
    artystycznej nie stoją przypadkiem w sprzeczności z przepisem kk
    zakazującym obrażania uczuć religijnych w miejscach publicznych?

    zdaję sobie sprawę że fakt zadania pytania nie jest wystarczający do
    uzyskania odpowiedzi, tym bardziej byłbym wdzięczny za rostrzygnięcie
    tego fragmentu dyskusji między nami

    --
    morituri te salutant