  • Data: 2003-04-24 21:51:16
    Temat: Re: uciążliwe zwierze
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik t...@w...pdi.net napisał:
    > Mieszkasz na trawniku, ze traktujesz go jak swoj dywan?

    nie, ale czasem chciałbym np przejść po trawniku i nie chciałbym aby w
    tym czasie coś mi sie przykleiło do buta, bo właściciel pieska nie
    chciał schylić garba i sprzątnąć jego gówno

    > Czytales w ogole post ktory rozpoczal ten watek? Ja tam nic o sraniu na
    > trawniku wokol bloku nie wyczytalem.

    Tak, to ja zacząłem ten temat bo mnie to denerwuje. Przyjedź i zobacz
    jak wygląda mój blok, cała klatka schodowa zasrana i zaszczana przez
    psy, windy to samo, smród, chodnik i trawniki dookoła bloku to samo,
    własciwie nie widać kawałka trawy tylko same gówna. Więc nie pasuje mi
    to. Denerwuje mnie. Mam do tego prawo!

    > Aha..ogladanie na wideo serialu "Lassie wroc" tez NIE jest w porzadku?

    jeśli będziesz to robił tak, że będzie przeszkadzało drugiemu lokatorowi
    to TAK (np przystawisz kolumne do ściany i rozkręcisz głośność na maxa)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl