  • Data: 2003-04-24 20:41:41
    Temat: Re: uciążliwe zwierze
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    scream <s...@...pl> wrote:

    > sra na trwanik wokół bloku i właściciel nie raczy tego sprzątnąć

    Mieszkasz na trawniku, ze traktujesz go jak swoj dywan?

    Czytales w ogole post ktory rozpoczal ten watek? Ja tam nic o sraniu na
    trawniku wokol bloku nie wyczytalem.

    > źle rozumiesz

    Aha..ogladanie na wideo serialu "Lassie wroc" tez NIE jest w porzadku? Czy
    znowu zle rozumiem? A moze przeczytaj jednak dokladnie list ktory rozpoczal
    ten watek. Jeden lokator uwaza, ze pies mu przeszkadza, wlasciciel psa wrecz
    przeciwnie przy czym chodzi o SZCZEKANIE nie o sranie.

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski