eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasyRe: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
    Date: Sun, 23 Dec 2007 19:42:14 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <fkma8t$h3n$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fkk217$es8$1@inews.gazeta.pl> <fkk2k4$qd3$1@mx1.internetia.pl>
    <fkk317$ik2$1@inews.gazeta.pl> <fkk9sj$ad1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010228142.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1198435422 17527 84.10.228.142 (23 Dec 2007 18:43:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Dec 2007 18:43:42 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-User: osiemk
    X-Antivirus: avast! (VPS 071223-0, 2007-12-23), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:506246
    [ ukryj nagłówki ]

    > no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za
    > kazdym razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby
    > sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE
    > przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase
    > ?
    PISEMNIE w liscie do gwaranta ( jezeli wymiany byly z tytulu gwarancji,
    jezeli z odp. sprzedawcy to do sprzedawcy) zazadaj takich sluchawek, ktore
    nie beda sie psuc - moze byc ktorys modeli wyzszych, oczywiscie w cenie
    tych poprzednich lub zwrot pieniedzy. W koncu ten model ktory WYMIENIALES NA
    NOWY 3 razy jest niezwykle awaryjny. Jak masz protokoly wymian - dolacz
    kopie jako zalacznik. Jezeli nie sa w stanie spelnic tego warunku napisz ,ze
    kierujesz sprawe do rzecznika konsumenta - inaczej beda gadac. Ja w ten
    sposob w jednego z producentow dostalem aparat o wyzszych parametrach a jak
    ten zepsul sie (po miesiacu) dostalem wreszcie zwrot kasy.
    PS: w liscie dolacz swoj adres , ale tez numer telefonu - mozliwe ,ze
    zadzwonia ponegocjowac.
    PS2: rzecznik konsumenta po 3 wymianach sprzetu sugeruje wylacznie zwrot
    kasy - wiec mozesz tez od razu tam sie kierowac.

    K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1