  • 1. Data: 2007-12-22 22:10:47
    Temat: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
    Od: " " <s...@g...pl>

    upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade.
    zareklamowalem go zadajac wymiany na nowy sprawny lub zwrotu pieniedzy. dzis
    zostalem zaproszony do sklepu celem odebrania nowego sprawnego produktu.
    niestety bogatszy o doswiadczenie obejrzalem produkt i okazalo sie ze wykazuje
    wady jeszcze gorsze od tego, ktory byl pierwotnie w moim posiadaniu.
    oznajmilem sprzedawcy ze nie chce sie bujac z kolejnymi wymianami na nowy
    produkt i zadam zwrotu pieniedzy. sprzedawca powiedzial ze nia ma takiej
    mozliwosci i ze skontaktuje sie ze mna producent.

    jakie mam szanse na zwrot kasy? ew. co zrobic zeby sprawe zalatwic szybko i
    sprawnie? czy kolejnym krokiem powinno byc skierowanie sie do rzecznika praw
    konsumenta?

    wiem ze pisze dosc enigmatycznie, ale jest to uzasadnione. jesli macie jakies
    pytanie to chetnie napisze wiecej.

    Pozdro,
    SK

  • 2. Data: 2007-12-22 22:20:49
    Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
    Od: "przempo" <p...@p...fm>

    Użytkownik

    > upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade.

    mówisz o żonie?

  • 3. Data: 2007-12-22 22:27:51
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    przempo <p...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik

    > mówisz o żonie?

    niestety to nie zart, dlatego na grupe pisze...

    z zony jestem zadowolony, mam wersje ktora sama sie upgraduje :)

  • 4. Data: 2007-12-23 00:23:45
    Od: "Jacek" <m...@o...pl>

    no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za kazdym
    razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby sobie
    wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE przyslal mi
    mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase ?

  • 5. Data: 2007-12-23 15:42:16
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE
    > przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase
    Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.

    pzdr., jacek

  • 6. Data: 2007-12-23 16:10:42
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek P. Urbanowicz <j...@n...hot.pl> napisał(a):

    > Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.

    niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko.

    Pozdro,
    SK

  • 7. Data: 2007-12-23 18:42:14
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE
    > przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase
    PISEMNIE w liscie do gwaranta ( jezeli wymiany byly z tytulu gwarancji,
    jezeli z odp. sprzedawcy to do sprzedawcy) zazadaj takich sluchawek, ktore
    nie beda sie psuc - moze byc ktorys modeli wyzszych, oczywiscie w cenie
    tych poprzednich lub zwrot pieniedzy. W koncu ten model ktory WYMIENIALES NA
    NOWY 3 razy jest niezwykle awaryjny. Jak masz protokoly wymian - dolacz
    kopie jako zalacznik. Jezeli nie sa w stanie spelnic tego warunku napisz ,ze
    kierujesz sprawe do rzecznika konsumenta - inaczej beda gadac. Ja w ten
    sposob w jednego z producentow dostalem aparat o wyzszych parametrach a jak
    ten zepsul sie (po miesiacu) dostalem wreszcie zwrot kasy.
    PS: w liscie dolacz swoj adres , ale tez numer telefonu - mozliwe ,ze
    zadzwonia ponegocjowac.
    PS2: rzecznik konsumenta po 3 wymianach sprzetu sugeruje wylacznie zwrot
    kasy - wiec mozesz tez od razu tam sie kierowac.

    K.

  • 8. Data: 2007-12-23 19:30:58
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko.

    Skad masz takie informacje???

    pzdr., Jacek

  • 9. Data: 2007-12-23 19:44:43
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> napisał w
    wiadomości news:476eb761$1@news.home.net.pl...

    > Skad masz takie informacje???

    Ma racje, jak pamietam ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy
    konsumenckiej wylacza z rekojmi sprzedaz konsumentowi - za to ma inna
    mozliwosc ktora jest odpowiedzialnosc sprzedawcy.

    K.

  • 10. Data: 2007-12-23 22:38:16
    Od: "Kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE przyslal mi
    > mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase ?

    Wydaje mi się, że możesz odstąpić od umowy w oparciu art. 8 ust. 4 ustawy o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, który brzmi: 4. Jeżeli
    kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany
    albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim
    czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne
    niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić
    od umowy.
    W tym przypadku jesteś narażony przez ich nieudolne naprawy na znaczne
    niedogodności.

    kuba