  • Data: 2007-12-23 18:42:14
    Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za
    > kazdym razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby
    > sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE
    > przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase
    > ?
    PISEMNIE w liscie do gwaranta ( jezeli wymiany byly z tytulu gwarancji,
    jezeli z odp. sprzedawcy to do sprzedawcy) zazadaj takich sluchawek, ktore
    nie beda sie psuc - moze byc ktorys modeli wyzszych, oczywiscie w cenie
    tych poprzednich lub zwrot pieniedzy. W koncu ten model ktory WYMIENIALES NA
    NOWY 3 razy jest niezwykle awaryjny. Jak masz protokoly wymian - dolacz
    kopie jako zalacznik. Jezeli nie sa w stanie spelnic tego warunku napisz ,ze
    kierujesz sprawe do rzecznika konsumenta - inaczej beda gadac. Ja w ten
    sposob w jednego z producentow dostalem aparat o wyzszych parametrach a jak
    ten zepsul sie (po miesiacu) dostalem wreszcie zwrot kasy.
    PS: w liscie dolacz swoj adres , ale tez numer telefonu - mozliwe ,ze
    zadzwonia ponegocjowac.
    PS2: rzecznik konsumenta po 3 wymianach sprzetu sugeruje wylacznie zwrot
    kasy - wiec mozesz tez od razu tam sie kierowac.

    K.