eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy › Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
  • Data: 2007-12-23 22:38:16
    Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
    Od: "Kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek <m...@o...pl> napisał(a):

    > no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za kazdym
    > razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby sobie
    > wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE przyslal mi
    > mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase ?

    Wydaje mi się, że możesz odstąpić od umowy w oparciu art. 8 ust. 4 ustawy o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, który brzmi: 4. Jeżeli
    kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany
    albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim
    czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne
    niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić
    od umowy.
    W tym przypadku jesteś narażony przez ich nieudolne naprawy na znaczne
    niedogodności.

    kuba

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1