  • Data: 2007-09-25 16:47:16
    Temat: Re: ubezpieczenie w szkole?!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Anna wrote:
    > Witam,
    >
    > syn ma skręconą i być może (bo lekarze nie są pewni!) - pękniętą kość w
    > kostce lewej nogi
    > skręcił nogę na terenie szkoły - na boisku szkolnym, jak grał w piłkę nożną,
    > ale zdarzenie miało miejsce w sobotę - czyli jak nie było lekcji
    > syn ma płacone pzu w szkole
    > czy mam prawo domagać się odszkodowania od szkoły, z pzu?

    Szkła zwykle wykupuje grupowe ubezpieczenie dla wszystkich.
    W sekretariacie będą wiedzieć wszystko.
    Idź powiedz, że dzieciak zkręcił noge i że chcesz dokumenty do
    ubezpieczenia, dostaniesz, formularz, numer ubezpieczenia i informacje,
    która będzie mmniej więcej treści: po zakończeniu leczenia wypelnicz
    formularz, dołączyć wymienioną tam dokumentację medyczną i zanieść do
    ubezpieczyciela. Szczegółów dowiesz się w szkole, albo po zadzwonieniu
    do firmy, w której szkoła wykupiła ubezpieczenie. Numer telefonu też da
    cie sekretarka.

    Swoją drogą zmień lekarza, jak po trzech tygodniach oni wciąż jeszcze
    nie wiedzą, czy to złamanie, czy nie.