  • Data: 2009-12-05 00:53:24
    Temat: Re: tytuł wykonawczy (mandat karny)
    Od: "KAi" <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b19a4ea$1@news.home.net.pl...

    > Ale w jakiej sprawie? Doszło do zajęcia, czy tylko dostałeś
    > zawiadomienie, że komornik zajął Twoje nieistniejące w tym banku konto?

    No właśnie - póki co dostałem tylko zawiadomienie, a że jest piątek to nie
    wiem jak jest z tym zajęciem.

    > Może rozwiń opis sytuacji: zajęto komuś konto, czy tylko komornik zajął
    > wszystkie zero Twoim kont w tym banku ;)

    A sytuacja wygląda tak jak opisałem - dostałem zawiadomienie - w nazwie
    Banku BOŚ oddział w miescie, w którym firma moja ma siedzibę - ale ni huhu
    nie mam tam żadnego konta - mają moi rodzice i nie jestem właścicielem ani
    wspołwłaścicielem - ale co za matoł miałby zamiar blokować konto, którego
    nie jestem właścicielem ani współ :)?

    Także dla mnie nie powinno być żadnego zajęcia - tylko BANK BOŚ powienien
    odesłać info do US, żeby sobie poszukali lepiej mojego rachunku jak już chcą
    w takie gierki grać zamiast zachować się jak normalni ludzie i przysłać
    upomnienie (wiem, wiem, że nie musi być upomnienia, bo sobie ministerstwo
    takie przepisy wprowadziło odnośnie mandatów) ale gdyby było - byłaby kasa
    na ich koncie i po temacie..zresztą nie o to tu chodzi...

    Aha i pismo jakie dostałem jest z US. Komornika jako takiego nie widzę
    nigdzie w zawiadomieniu - tylko info że bank ma przesłać na dane konto kwotę
    mandatu + odsetki na wskazane w pismie konto

    No ciekawe..