  • Data: 2009-12-05 12:42:43
    Temat: Re: tytu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    KAi pisze:

    > NIe jestem właścicielem konta - jest jakiś paragraf, gdzie jest napisane "że
    > zajmujemy konto jak leci patrząc tylko na adres, który jest zamieszany w
    > sprawie?" Qrwa jakaś paranoja...

    Aaargh... Czytaj uważniej!

    Wysyłają zajęcia do banków "jak leci" - i jak w jakimś banku trafi się
    konto tej właśnie osoby, która wisi kasę - bank zajmuje środki na tym
    koncie.

    Zajęcie "działa" nawet jak w chwili zajęcia nie miałeś konta, a
    założyłeś np. dzień później. Bank póki co tylko poinformował, że jak
    teraz założysz u nich konto i trafią tam jakieś środki, to je capnie.

    Jeśli zaś faktycznie czyjeś konto zostało zajęte, to będzie to pomyłka
    banku i pretensje należy mieć do nich.