  • Data: 2009-12-05 00:10:18
    Temat: Re: tytuł wykonawczy (mandat karny)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    KAi pisze:

    > Co się dzieje w sytuacji, kiedy w zawiadomieniu o zajęciu prawa majątkowego
    > stanowiącego wierzytelność z rachunku bankowego jest wskazany bank, w którym
    > nie mam rachunku? We wskazanym banku, rachunek posiada np rodzina, ale ja
    > jako osoba prowadząca działalność, wymieniona w zawiadomieniu z NIP'u,
    > regonu, podawałem do US zupełnie inny nr rachunku...?

    Generalnie komornik może wysyłać żądanie zajęcia do wszystkich banków
    jak leci - licząc na to, że trafi taki, w którym faktycznie masz konto ;)

    Oczywiście bank nie powinien zajmować środków na koncie, którego nie
    jesteś właścicielem ani współwłaścicielem.

    > Co się stanie kiedy nalezności jakie bank ma zablokować zostaną zablokowane
    > komuś, kto ma akurat rachunek w wymienionym w piśmie banku?

    Dokładnie to samo, jakby zajął konto kogoś zupełnie obcego.

    > Ewidentnie ktoś kto przygotowywał zawiadomienie nie przyłozył się do pracy -
    > ale czy to w ogole jest możliwe i jakie ja mogę wykonać ruchy w tej
    > sprawie...

    Ale w jakiej sprawie? Doszło do zajęcia, czy tylko dostałeś
    zawiadomienie, że komornik zajął Twoje nieistniejące w tym banku konto?

    > Bo sobie myślę, że zajać komuś jakoś kwotę na koncie bez powodu to już o
    > kryminał się obija lekko...
    >
    > Dzięki za wszelkie sugestie :)

    Może rozwiń opis sytuacji: zajęto komuś konto, czy tylko komornik zajął
    wszystkie zero Twoim kont w tym banku ;)