  • Data: 2009-12-07 02:39:30
    Temat: Re: tytuł wykonawczy (mandat karny)
    Od: "KAi" <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie... tak już do wszystkich

    Nie wiem czy zajeli konto moich rodziców (a jest takie podejrzenie) bo jest
    weekand i nie mam możliwości sprawdzić czy je zajęli czy nie...
    ale fakt jest taki, że w piśmie zajebistym jest wskazaany bank, z którym ja
    nie mam nic wspolnego (nie mam ani roru, ani rachunku bieżącego), a z racji,
    że prowadzę działalność gospodarczą liczy się tylko i wyłącznie konto
    firmowe (czytaj rachunek bieżący podany w US za pośrednictwem NIP), z
    którego mogą sobie sciągać należności - z innego nie maja prawa i
    mozliwosci.

    Idąc dalej...

    W pismie jest napisane, że bank ma przekazac z niby mojego konta (nie ma
    podanego żadnego numeru, tylko oddział, z którym nie mam nic wspolnego
    kompletnie) kwotę 212 PLN na wskazane konto US. Bank nie MOŻE wysyłać kasy z
    konta, którego nie jestem właścicielem... Qrwa dla mie jest to proste jak
    drut.
    I jeżeli zablokowali konto rodziców (bo adres się zgada i nazwisko taty, bo
    blokuja "jak leci" w co nie chce mi się jednak wierzyć) to bedą mieli lekko
    przejebane.

    MOGĄ TYLKO ZABLOKOWAĆ MONETE Z MOJEGO KONTA, KTÓREGO JESTEM WŁASCICIELEM -
    KONTA FIRMOWEGO. Jezeli bym nie prowadził działalnosci, a pracowałbym u
    ciecia, wjechaliby do ciecia i kazali wypłacic 212 pln pensji mniej...

    Reasumując:

    Bank BOŚ nie ma klienta o moim nazwisku i danych NIP, Regon, Pesel i całe
    pismo mozna wsadzic sobie w dupe. Bank BOŚ powininen wysłac info do US, ze
    nie ma takiego klienta i nie moze wysyłac/zablokowac zadnych pieniedzy, bo
    nie ma takiej mozliwosci. - US ma za zadanie znalezc konto, ktorego jestem
    wlscicielem (konto firmowe podane w NIP - qrwa jakie to jest przecież
    proste - maja to podane przeze mnie w deklaracji NIP!!!!!!! - i tam
    zabezpieczyc należności)

    A ja mam to wszystko w dupie i płacę 212 PLN na wskazane w pismie konto US -
    mam dowod wplaty wraz z numerem tytułu wykonawczego i tak koncze
    temat...zeby badziewiarzom z US ułatwic prace...

    generalnie LOL.....

    dzieki wszystkim za wszystkie sugestie...

    Pozdr