  • Data: 2007-09-04 08:41:02
    Temat: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.
    Od: " bobesh" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    el-ec-tr <e...@n...com> napisał(a):

    > w...@g...pl pisze:

    > ps. być może to tylko moje małe doświadczenie, ale naprawdę trudno
    > trafić na takie materiały w necie, zwłaszcza "przypadkiem".

    wbrew pozorom bardzo łatwo - onegdaj ściągałem plik, który miał być
    materiałem szkoleniowym Paula Gilberta (zapis video technik gry na gitarze)
    który okazał się pornolem dziecięcym. I to nie jest jedyny przypadek - równie
    często trafiają się pdf-y które mają być z nutami a są pornografią dziecięcą.

    bobesh