    From: el-ec-tr <e...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.
    Date: Tue, 04 Sep 2007 10:17:07 +0200

    w...@g...pl pisze:

    > Czy ktos moze mnie oswiecic, czy:
    > - dzisiejsze postepowanie wobec mnie bylo przeprowadzone w sposob
    > prawidlowy i czy zatrzymanie dyskow bylo wlasciwe, gdyz w czasie
    > przeszukania niczego nie znaleziono
    > - czy log pobranego pliku z serwera jest wystarczajaca podstawa do
    > wszczecia postepowania z art. 202$3 k.k ? (log dotyczy kilku polaczen
    > http z jednego dnia)
    > - jesli jakims trafem kiedys byly na moim dysku zabronione materialy,
    > czy odzyskanie ich lub ich fragmentow przez bieglego bedzie
    > jednoznaczne z ich faktycznym posiadaniem przeze mnie ? (np.
> [...]

    powiem ci, że nikt nie podrzuca fake-ów w postaci niedozwolonego
    materiału. zazwyczaj fake-i to jakieś fotki klasyczne, dzwonki, itd...
    nie wierzę, że "przypadkiem" ci się akurat to ściągnęło.
    dlatego nie odpowiem ci konstruktywnie na to pytanie, bo mnie ta cała
    historia do tego zniechęca.

    ps. być może to tylko moje małe doświadczenie, ale naprawdę trudno
    trafić na takie materiały w necie, zwłaszcza "przypadkiem".

    ps.2. sądzę, że autor nie pytałby się na grupie o prawie w przypadku,
    gdyby był całkowicie przeświadczony, że nic z tą sprawą nie ma wspólnego
    i mogłoby dojść tylko do całkowicie przypadkowego wejścia w posiadanie
    takich materiałów.