  • Data: 2007-09-04 08:28:22
    Temat: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ps. być może to tylko moje małe doświadczenie, ale naprawdę trudno trafić
    > na takie materiały w necie, zwłaszcza "przypadkiem".
    >
    > ps.2. sądzę, że autor nie pytałby się na grupie o prawie w przypadku,
    > gdyby był całkowicie przeświadczony, że nic z tą sprawą nie ma wspólnego i
    > mogłoby dojść tylko do całkowicie przypadkowego wejścia w posiadanie
    > takich materiałów.

    Trochę racji w tym jest.
    Jednak jest sporo przypadków (zwłaszcza wśród ludzi trochę starszych niż 30
    lat, którzy nie znają się za dobrze na komputerach), że zwyczajnie chcą
    sobie obejrzeć na internecie erotykę czy nawet porno a momentalnie ładuje im
    się w system masa dialerów, linków, strony dodają się do ulubionych, zajmują
    dysk itp itd.
    Więc różnie to z tym netem bywa:/