  • Data: 2007-09-03 19:00:44
    Temat: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@g...pl pisze:

    > Przeszukano mojego peceta, wszystkie nosniki, nawet rodzinne albumy
    > fotograficzne - mimo ze nic nie znaleziono, zabrali mnie i peceta na
    > komisariat gdzie odsiedzialem pare godzin, po czym przyszedl biegly i
    > powiedzial by wykrecic dyski w celu zabezpieczenia ew. dowodow... a

    Chyba nie masz się co przejmować, skoro Cię wypuścili. Zatrzymać
    musieli, żeby można było dziś w TV usłyszeć, że zatrzymano
    "50 podejrzanych o rozpowszechnianie, w tym Tymochowicza".
    To są nośne medialnie tematy.

    BTW. Efekt psychologiczny jest. Bo odczuwa się jednak obecnie pewien
    dyskomfort uruchamiając p2p.