eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotowar którego nie maRe: towar którego nie ma
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 15 Aug 2012 15:22:46 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: towar którego nie ma
    In-Reply-To: <502a4ea1$0$57694$c3e8da3$c8b7d2e6@news.astraweb.com>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1208151517520.3540@quad>
    References: <502a4bca$0$56344$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <3...@g...com>
    <502a4ea1$0$57694$c3e8da3$c8b7d2e6@news.astraweb.com>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1345037880 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26705 83.15.167.123:61447
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:708388
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 14 Aug 2012, Krystek wrote:

    > Kris wrote:
    >> Najrosądniej dogadac się ze sprzedawcą. Jak będziesz bawił się w zwroty
    >> będziesz w plecy na kosztach wysyłki.
    >
    > Dzięki za odpowiedź. Tak, tak właśnie wynika z procedury zwrotu i biorę to
    > pod uwagę. Z korespondencji wnioskuję, że sprzedawca rozsądkiem nie grzeszy i
    > zastanawiam się, czy prawnie nie ma takiej możliwości odstąpienia od zakupu
    > jeśli nie może być zrealizowany w całości?

    A masz na "wsparcie" jakieś elementy, wymieniane już w wątku, które
    pozwalałyby taką transakcję traktować łącznie?

    Mogłyby to być:
    - zapewnienia sprzedawcy na stronie "o mnie" (nie wiem dlaczego pytanie
    o regulamin spotkało się z oporami ;))
    - zapewnienia złożone przed wyklikaniem aukcji drogą mailową

    Jak nie, to postaw się w roli sprzedawcy np. sklepu budowlanego:
    kupuje klient gips, pyta "a kreda po ile?"
    I idzie.
    Przychodzi kolejny raz i mówi "nie ma kredy? - to ja chcę odać
    gips, bo w takim razie mi niepotrzebny".
    Trudna sprawa :[

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1