eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotowar którego nie ma › Re: towar którego nie ma
  • Data: 2012-08-15 15:22:46
    Temat: Re: towar którego nie ma
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 14 Aug 2012, Krystek wrote:

    > Kris wrote:
    >> Najrosądniej dogadac się ze sprzedawcą. Jak będziesz bawił się w zwroty
    >> będziesz w plecy na kosztach wysyłki.
    >
    > Dzięki za odpowiedź. Tak, tak właśnie wynika z procedury zwrotu i biorę to
    > pod uwagę. Z korespondencji wnioskuję, że sprzedawca rozsądkiem nie grzeszy i
    > zastanawiam się, czy prawnie nie ma takiej możliwości odstąpienia od zakupu
    > jeśli nie może być zrealizowany w całości?

    A masz na "wsparcie" jakieś elementy, wymieniane już w wątku, które
    pozwalałyby taką transakcję traktować łącznie?

    Mogłyby to być:
    - zapewnienia sprzedawcy na stronie "o mnie" (nie wiem dlaczego pytanie
    o regulamin spotkało się z oporami ;))
    - zapewnienia złożone przed wyklikaniem aukcji drogą mailową

    Jak nie, to postaw się w roli sprzedawcy np. sklepu budowlanego:
    kupuje klient gips, pyta "a kreda po ile?"
    I idzie.
    Przychodzi kolejny raz i mówi "nie ma kredy? - to ja chcę odać
    gips, bo w takim razie mi niepotrzebny".
    Trudna sprawa :[

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1