  • Data: 2003-12-11 11:21:02
    Temat: Re: testament, przepisanie za zycia, co wybrac?
    Od: "Crazy Russian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lepiej rób wszystko, żeby przepisać za życia, bo potem to nie tylko żona
    się
    > opamięta, ale i dwie pozostałe razem z całym rodzinami się zgłoszą :)

    Tak tez bym wolal, ale dziadek jaby sie bal, ze jak mi juz zapisze to sie od
    niego odwroce.
    Sprawa jest delikatna, a ja nie chce byc nachalny, ale zdaje sobie sprawe z
    tego, ze w przyszlosci to chetnych bedzie wielu-a ja na remont bede bral
    kredyt na jakies 6-8 lat
    Stad moje pytanie
    A jakie moga byc koszty?
    pzdr