  • Data: 2003-12-12 09:39:15
    Temat: Re: testament, przepisanie za zycia, co wybrac?
    Od: "Crazy Russian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak wiec po zrzeczeinu sie spadku przez uprawnionych w pierwszej
    kolejnosci
    > dziadek
    > moglby zapisac reszte majatku INNYM..
    > np innym wnukom, lub dzieciom obecnej zony...

    To co najlepiej zrobic?
    Zakladam, ze wszyscy chetni nie beda chcieli sie zrzec prawa do mieszkania.
    Dziadek nie che tak poprostu zapisac na mnie.
    Istnieje taka "opcja" zeby dziadek darowal mi TERAZ to mieszkanie w zamian
    za opieke?
    To by pewnie go uspokoilo bo wiedzialby, ze bede musial sie nim opiekowac
    A tak na marginesie to nie wiem co to znaczy wg prawa-"w zamian za opieke"
    Tzn co? Miesieczna finansowa pomoc? Czy cos innego?
    POMOZCIE MI TO ZROZUMIEC!
    pzdr
    darek