  • Data: 2003-12-11 12:03:27
    Temat: Re: testament, przepisanie za zycia, co wybrac?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Crazy Russian wrote:

    > się
    >
    > Tak tez bym wolal, ale dziadek jaby sie bal, ze jak mi juz zapisze to sie
    > od niego odwroce.

    To naprawde jest problem (wiem bo sam jestem dziadkiem...)

    W umowie darowizny mozna zapisac jakie obowiazki w zwiazku z tym pan
    przyjmuje.

    Np mozna ustanowic dziadkowi prawo do wylacznego i neodplatnego uzywania
    czesci mieszkania - Pan ponosi koszty remontu.

    > Sprawa jest delikatna, a ja nie chce byc nachalny, ale zdaje sobie sprawe
    > z tego, ze w przyszlosci to chetnych bedzie wielu-a ja na remont bede bral
    > kredyt na jakies 6-8 lat
    > Stad moje pytanie

    Jest delikatna, bo czesto zdarza sie, ze ktos daruje "w zamian za opieke"
    a opieka spowadza sie do umieszczenia dziadka w domu starcow...

    Boguslaw