  • Data: 2005-07-05 21:00:47
    Temat: Re: termin odpowiedzi dla instytucji państwowych
    Od: "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Termin 30-to dniowy wynika z kpa, a więc jest tam wiążący, gdzie kpa.
    > Nie napisałeś co to za pismo, więc trudno orzec, czy dotyczy go kpa.

    Pismo jest do ministra/ministerstwa telekomunikacji z pytaniami odnosnie
    niejaśności w ustawie PT w odniesieniu do listu z URTiPu dotyczcego tejże
    ustawy. Zapytanie było wysłane do ministerstwa emailem.

    Znajomy mówi, że nie mogę wezwać ich do odpowiedzi ponieważ pismo nie
    zobowiązywało ministerstwa do odpowiedzi.
    Zobowiązywało by wtedy gdybym wysłał zapytania do nich przez URTIP.
    Czy ma racje ? Proszę ew o punkty na podstawie jakich może wydać zażalenie
    na bezczynnośc do NSA ?