  • 1. Data: 2005-07-04 09:53:30
    Temat: termin odpowiedzi dla instytucji państwowych
    Od: "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl>

    Czy termin odpowiedzi na pismo 30 dni dotyczy tylko instytucji państwowych
    czy rządowych i ministerstw także?
    Chodzi mi o fakt że pisałem do ministerstwa 26.04.2005 mam potwierdzenie
    odebrania wiadomości niestety nie odpowiedziano mi na moje pytania do dziś
    dnia.
    Czy ustawa ich obliguje terminem na uzyskanie odpowiedzi ?
    Jeśli nie stosują się do terminu odpowiedzi to co wtedy NSA ?

  • 2. Data: 2005-07-04 18:54:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dab0uo$duh$1@polsl.gliwice.pl...

    Termin 30-to dniowy wynika z kpa, a więc jest tam wiążący, gdzie kpa.
    Nie napisałeś co to za pismo, więc trudno orzec, czy dotyczy go kpa.

  • 3. Data: 2005-07-05 21:00:47
    Od: "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl>

    > Termin 30-to dniowy wynika z kpa, a więc jest tam wiążący, gdzie kpa.
    > Nie napisałeś co to za pismo, więc trudno orzec, czy dotyczy go kpa.

    Pismo jest do ministra/ministerstwa telekomunikacji z pytaniami odnosnie
    niejaśności w ustawie PT w odniesieniu do listu z URTiPu dotyczcego tejże
    ustawy. Zapytanie było wysłane do ministerstwa emailem.

    Znajomy mówi, że nie mogę wezwać ich do odpowiedzi ponieważ pismo nie
    zobowiązywało ministerstwa do odpowiedzi.
    Zobowiązywało by wtedy gdybym wysłał zapytania do nich przez URTIP.
    Czy ma racje ? Proszę ew o punkty na podstawie jakich może wydać zażalenie
    na bezczynnośc do NSA ?

  • 4. Data: 2005-07-06 12:23:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:daesdq$kda$1@polsl.gliwice.pl...

    Na takie pismo nie mają obowiązku odpowiadać.

  • 5. Data: 2005-07-06 13:42:36
    Od: "maximus" <b...@p...onet.pl>

    A na jakie ma obowiązek ?
    Wysłane przez URTiP koledzy mi podpowiadają - to prawda?

  • 6. Data: 2005-07-06 14:30:31
    Od: Wojciech Skorupski <w...@i...pl>

    maximus napisał(a):
    > A na jakie ma obowiązek ?
    > Wysłane przez URTiP koledzy mi podpowiadają - to prawda?

    Raczej tak. W prawie administracyjnym odwołujesz się i kierujesz pisma
    za pośrednictwem organu, którego sprawa dotyczy.