    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tematy maturalne wyciekły
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 14 Jun 2020 22:59:42 GMT

    zukiwan-w-goog

    > Zanim zaczniemy tu szukać winnych pytanie. Wg jakiego czasu ten
    > wykres jest? Bo jak USA, to ze czter godziny różnicy od Polski i
    > akurat wychodzi dobrze.

    Gdyby sie okazało ze cała afera dotyczy złego odczytania czasu to
    byłoby troche tak jak z tym posłem co zrobił hałas ze jakis portal
    reklamuje usługi ukrainek. Ale nie wiedział ze reklamy wyslewiatlaja mu
    to co sam wczesniej wyszukiwał...

    Tak na marginesie, pamieta ktos co to był za poseł?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć