  • Data: 2009-09-29 12:43:25
    Temat: Re: telefon o bombie, przejmowanie sie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Nie, ja myślę, że jak wybuchnie bomba to jest praktycznie pewność że
    > umorze, a jak ja będą ewakuować to tylko szansa że umrze :P

    Tylko że prawdopodobieństwo tego, że wybuchnie, jest niewielkie:
    prawdopodobieństwo tego, że umrze przy ewakuacji jest większe, niż
    prawdopodobieństwo tego, że bomba wybuchnie i zabije babcie.

    Poza tym nawet wybuch nie gwarantuje śmierci. Pewnie takim szpitalu
    wybuch by co najwyżej narobił bałaganu w jednej sali. Ale celem
    terrorystów jest zastraszanie, i akurat to im się udaje znakomicie, jako
    że mamy polityków bez jaj.

    --
    Liwiusz