eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotakie rzeczy tylko w Erze › Re: takie rzeczy tylko w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate1.onet.pl!niusy
    .onet.pl
    From: r...@m...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Date: Wed, 24 Jun 2009 16:57:46 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 28
    Sender: k...@n...test.onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <18q9fgh58eevb$.1ofn422yuzr$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate1.test.onet.pl 1245855466 11073 213.180.130.17 (24 Jun 2009 14:57:46
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Jun 2009 14:57:46 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.5.128.215, 192.168.243.43
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322;
    .NET CLR 2.0.50727)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:594805
    [ ukryj nagłówki ]

    > Dnia Wed, 24 Jun 2009 09:02:23 +0200, olo napisał(a):
    >
    > > Telefon znajomej rozpoczął własne życie i regularnie co 6 minut zaczął
    > > łączyć się z Internetem. Zgodnie z cennikiem każde nowe połączenie jest
    > > taryfikowane i pomimo braku właściwej transmisji (oprócz danych
    przesyłanych
    > > do połączenia) rachunek za miesiąc osiągnął prawie 2 tys. PLN. Telefon
    > > został zwrócony do salonu, do Ery złożono pismo o anulowanie opłat.
    Operator
    > > przed ekspertyzą telefonu oddalił właściwie reklamację i polubownie
    > > zaproponował 25% rabat i rozłożenie płatności na raty, jednocześnie
    > > informując że za wady telefony odpowiadać ma producent a nie sprzedawca
    > > którym jest zresztą tenże operator. Czy w razie wady telefonu nie można w
    > > ramach rękojmi jako sprzedawcy zażądać od Ery anulowania opłat ? Jakieś
    inne
    > > pomysły ?
    >
    > G1?  :)
    > A ponadto, konfiguracja aparatu jest sprawą klienta. Sama zapewne ustawiła
    > sprawdzanie skrzynki mejlowej co określony czas, wówczas aparat robił to co
    > miał zrobić. Z tego opisu co do tej pory umieściłeś - na miejscu tej laski
    > zaakceptowałbym udzielony rabat 25% i się cieszył z tego.

    W takich przypadkach akceptowalny jest tylko rabat 100%.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1