    From: "olo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Date: Wed, 24 Jun 2009 16:12:21 +0200

    Użytkownik "Icek"

    > hy hy, chyba jestes w bledzie.

    Pomimo pracy w branży IT chyba nigdy nie czytasz licencji. Znajdź jednego
    producenta softu który zobowiąże się do poniesienia szkód jakie może
    wyrządzić program. Zresztą byłby skończonym kretynem, który brałby na siebie
    odpowiedzialność za ew. błędu producenta podzespołów, kompa, systemu itd,
    etc.

    > ale oni wykazali sie sposobem na polubowne zalatwienie sprawy, dali 25%
    > rabatu i do tego rozlozenie na raty.

    Tylko to jest cyniczne wykorzystywanie a nie polubowny sposób. Jaki ponieśli
    faktyczny koszt aktywności telefonu ?

    > Na nastepny raz pomysl zanim zaczniesz (czy ktos tam za kogo pytasz)
    > korzystac z czegos czego nie umiesz obslugiwac.

    Czy twój pracodawca to jakiś operator ?

    > Bo gdybys wylaczyl funkcje
    > to komorka nie laczylaby sie do internetu. A jak nie wylaczyles to sie
    > laczyla.

    Tobie polecam czytanie ze zrozumieniem PRZED udzielaniem porad. Komórka ma
    tylko soft fabryczny, przed usterką nie instalowano nowego softu, nie
    konfigurowano starego, nie wypożyczano dzieciakom w piaskownicy ani
    osobistym wrogom. Używana jest tylko jako telefon i player.

    > Pracuje w dziale IT i trudno mi dac wiare, ze komorka "sama sie laczyla" i

    Moja wyobraźnia jednak daje sobie radę z uszkodzeniem klawiatury telefonu i
    jeszcze kilkoma innymi rzeczami.

    Konfabułujesz sobie.

    pzdr
    olo