  • Data: 2008-01-08 21:59:12
    Temat: Re: tajemnica handlowa? problem..
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że powinno się cieszyć, że moje i twoje pieniądze nie są wydawane
    po
    > cichu tylko jawnie. Sam remont powinien też być efektem jakiegoś przetargu
    > którego warunki i oferty też powinny być jawne. Tajemnicą służbową mogą
    być
    > objęte np. sprawy prowadzone przez tę instytucję ale nie koszta jej
    > funkcjonowania.

    w takim razie musiałem przekombinować, jest to jakieś przedszkole - przetarg
    nie był potrzebny więc pewnie w takim razie prywatne, byłem świadkiem
    rozmowy i jestem ciekaw jak taka sytuacja wygląda od strony prawnej, bo brak
    kultury osobistej to wiem, sądziłem że skoro w danej firmie jest np.
    tajemnica o zarobkach to między firmami też takie sprawy są prawnie
    uregulowane,
    sam pewnie w sytuacji w której uruchamiamy linię produkcyjną u zleceniodawcy
    a jej właściciel do nas jako pracowników zleceniobiorcy coś by komentował o
    rozliczeniach, powiedziałbym swojemu prezesowi żeby uważał na interesy z
    kimś takim,
    brat