  • Data: 2023-02-28 20:06:12
    Temat: Re: szyba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2023 o 19:52, J.F pisze:

    > No to miales - jeden pani posel gazem po oczach dal,

    No ale to była zła pani poseł na złym proteście. Politycznych mogą.

    > drugi zrobil zamach na demokracje i nie chcial posla do sejmu wpuscic,
    > trzeci dziewczynie rekę zlamal, i co - i nic.

    Jak wyżej.

    > Paru innych sie otarło o "exited delirium" i tez nic, mimo pisaniny.

    Ale już afery były. Pismaki też połączyły kropki i wykopały osobę
    superbiegłego jarosława b. łączącego te zdarzenia. Kulsony choć powinny
    gnić w pierdlu to jednak jakieś tam kary ponieśli i przynajmniej już
    jako policjanci nie pracują. Zupełenie nie dało się tego pozamiatać. I
    przede wszystkim społeczeństwo się dowiedziało i nie działa już tak
    bezpośrednio "skoro kulsony go zabiły to zanczy że zasłużył"

    > No to sam widzisz - to kto uwierzyl, ze kierowca przewozący zwir
    > na pewno zadnego kamyczka nie uronił?

    Dobre pytanie - obstawiam że pisamki. Może się kiedyś dowiemy.

    > Moze po prostu głupi są :-)

    Wiesz - mądrzy to idą na studia a nie do policji:P

    > Albo komendanta nie lubil, i slusznie, bo jak kaze takie rzeczy
    > "załatwiac", to za co go lubic :-)

    Przecież komendantowi włos z głowy nie spadł (już wiem dlaczego
    granatnikof jest łysy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!