  • Data: 2023-03-01 00:15:01
    Temat: Re: szyba
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-02-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak jak posałem - nie wnikałem w prawidłowość wywodu dzejefa a jedynie z
    > przywyczajenia sprostowałem wypowiedź robeta co do tego ze "kamień może
    > przejechać wiele kilometrów" i że to coś niby w rozumowaniu dzejefa zmienia.

    JF ma teoretycznie rację, ale to koło to nie jest sztywna obręcz. A, ze
    odpowiadam Tobie, to tak wyszło przy czytaniu.
    MZ taki kamień może wtym kole siedzieć dłużej i on tam jest (co jest
    warunkiem koniecznym aby nim ostatecznie w szybę ebło), a dalej mogą
    jednak zaistnieć warunki, że wyleci i to do tyłu.

    --
    Marcin